Wrath of the lich king

Japp då var man körd igen då. "Råkade" ta en sväng förbi onoff igår och kolla in och hitta spelet. Japp då vart jag ju bara tvungen att köpa de också. Hade ju inte förbeställt eller något så att de bara låg där framför mig måste ju ha varit ödet. Antar att jag bara måste börja spela igen ;) MEN jag var iallfall snäll nog att ge spelet till älskling i present, så de blir på hans acount som jag kanske kommer spela lite ibland.. Älskling hade ju nämligen varit super duktig och fått 5or i båda kurserna som han hade förra läsperioden. Måste ju firas på något sätt, och då var de ju bra med ett spel.

Idag har jag suttit hemma och läst mina artiklar, jaaa de är segt och jaaa de är tjatigt. Men de är de jag har gjort iallfalll. Eller inte hela dagen. Vid halv 12 begav vi oss till gymet för ett välbehövligt pump pass. Träffade på älsklings gamla jobbarkompis där också, lite oväntat. Hon  tränar på sats frölunda i vanliga fall. Sedan blev de hem och lite lunch lagande. Nästan direkt när vi duschat och lagat mat så kom svärmor på besök. Hon hade med sig lite gott godis till Yrla och en flaska champange till oss eftersom vi varit så duktiga med skolan. Trevligt..

Nu ska vi strax kolla lite på idol här, orkar inte med något annat ikväll..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tänk om man ändå kunde se på idol..eller iaf lite svensk tv:e..de vore ju nice! hehe

Postat av: Magdalena

HAha skyll på matte: ) Ska han byta server?

2008-11-15 @ 09:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback