Ännu en söndag

Så nu har ännu en vecka gått. Söndag igen och idag är jag döö trött. JObbade ju igrå, efter att ha sovit cirka 3 timmar på natten innan. Kunde verkligen inte sova, hörde säkert ihop med att jag inte har jobbat på ett tag och var lite nervös över vad jag skulle få göra. Men de gick fint på jobbet. Lite prover och annat skoj som skulle tas och de gick kanon, skönt. Slutade vid halv 3 och gick och mötte älsklingen på stan. Gick till världens bästa godisaffär och handlade oss en stor godispåse. Mums.. Sedan åkte vi hem och gjorde oss tacos och hade mys hela kvällen. Var ju egentligen tänkt att vi skulle gå på bio men biljetterna till den film vi ville se var nästan slut och ta nån av de sista biljetterna som finns kvar är lika med att antingen få sitta längst fram och få nackspärr eller sitta på sidan och knappt se något. Så tidig myskväll med en trött jag blev det.
Idag vaknade vi rätt så tidigt, skönt. Gick upp och gjorde oss iordning och åt god frukost och sedan gick vi bort till Backaplan och handlade lite. Handlade en jätte fräck sittsele som man kan sätta på vilken stol som helst och sedan sätta i sitt barn där. Har ju Bella och Thea här en del och hon hade velat köpa ghit en stol till oss, men de har vi verkligen inte plats med så denna sittsele var ju perfekt. Mörkblå och fin. Handlade en mascara och en tshirt också.. Men tshirten var till älsklingen. Sedan kom Bella och vi gick hem hit och tog oss en fika medans Thea åt lite lunch. Och nu sitter vi och väntar på att Jesper ska komma hit närsomhelst. Skoj :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAg e sjuk, tyck synd Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback