Gud vad tiden går snabbt..

Någon mer än jag som har upptäckt att veckorna bara rusar iväg. Känns som att de bara helt plötsligt är fredag igen. När veckan precis har börjat. Synd bara att helgerna går lika fort.
Igår var jag ju på skolan som sagt, hade seminarium som gick helt okey. Lite roligt när de har lekar och eget arbete uunder examinerande seminarium. Då känns de inte så krystat och nervöst. påvägen hem få gick jag ett litet samtal av svärmor och blev hämtad och hemskjutsad från centralen :) Skönt att slippa åka buss, även om de går fort. Hon stannade inte länge utan skulle bara hämta en grej här hemma. Blev en lugn kväll här hemma sedan, var så trött. Satt och kollade lite på bröllopsresor, hade ju varit underbart att åka till jul. Men men vi får se när vi kommer iväg på våran resa. Mamma ringde imore och skulle iväg med lillasyster till tandläkaren idag vid 1. I stan, så då ska jag åka in och träffa dem där och så ska felicia få låna mitt busskort så hon kan åka till Alingsås och Borås i helgen. Några uppträdanden hon skulle kolla på.
Ikväll blir de nog bara lungt och lite mys framför tvn antar jag. Älskling har ju tenta imorgon bitti så blir en tidig kväll. Tur att jag inte behöver ha några tentor på lördagar iallfall (vi har bara omtentor på lördagar). Vid 2 är han nog kvar med den och sedan på kvllen får vi se om de kanske blir utgång. Inte riktigt planerat än..

Nu ska jag hoppa in i en dusch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback