Informationssökning.

Visst låter ordet roligt, informationssökning. Något som man verkligen vill ägna flera, flera timmar på och inte bara en dag utan minst en vecka eller två. Jaa de är det jag har framför mig, söka och leta artiklar och läsa dem i timtal.
Har varit på skolan idag och haft just de, informationssökning. Så nu väntar de sig att man ska kunna detta med databaser, tidskrifter och engelska sökord. Får väl hoppas att man iallafall hittar några artiklar som är tillräckligt bra för att användas till uppsatsen. Som tur var fick vi iallfall sluta lite tidigare så jag han med bussen hem vid kvart över tre så var väl hemma vid halv 5 redan tror jag. Då hade älsklingen lagat köttfärsås med spagetti till mig :) Mums. Och nu sitter jag och slappar lite i soffan, funderar på om jag ska gå ner och beställa en tvätttid tills imorgon. Suck.
Var iväg till Bella en sväng igårkväll, kände att vi behövde röra på oss lite granna. Så de är väl en sisådär 5 km dit och 5 hem så fick oss en bra promenad ändå. Blev ju ingen träning då älsklingen hade sån träningvärk fortfarande. Blir ett pump pass imorgon och ett på fredag istället.. Sedan kanske vi går på core puls passet på söndag. De beror ju helt på vad vi hittar på i helgen.
Lilla lillasyster kanske ska komma hit en sväng imorgon också, eller så åker jag till henne vi får se. Beror på när hon slutar och när min träning börjar. Och på torsdag ska jag iväg och träffa Johanna förhoppningsvis, om hon inte fortfarande känner sig sjuk då. Så fullt upp här för tillfället.

Blir iallafall lugn tv kväll ikväll. Både Ugly betty och DH ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback