Inte riktigt som vi tänkt oss.

Ja som vanligt så blir de ju aldrig som man tänkt sig. Mysig helg för oss själva, mm de belv en stund igår iallafall. Sedan fick vi besök hela dagen. Var väldigt trevlig och mysigt de också såklart :) Tacos och massa godis ätning är aldrig fel. Tänkte att de är ju lungt, hela söndagen på oss att slappa framför tvn. Men ne sedär hade vi lite fel också, kom ju fram till att älskling har två tentor nästa vecka och jag har ett seminarium jag måste analysera klart en artikel mm, både på tisdag och torsdag. Så idag blir pluggdag, älskling åkte nyss iväg till några klasskompisar och jag ska snart få tummen ur och börja analysera. Hmm "teoretiska utgångspunkter", undra om de finns några sådanna i artikeln. Eller om de bara har grundat allt sitt jobb på icke teori.. Kan man ju undra, de är ju det jag måste ta och ta reda på här strax.
Funderar på att göra iordning lite mat först, man ska ju inte plugga på tom mage. Har ju en hel del tacos kvar sedan igår. Och det är ju aldrig fel med tacos. Får nog bli något sånt tror jag.
Ska nog passa på att kolla vilken tid Body Pump passet börjar imorgon. Slutar ju supersent imorn på skolan så kan bli tajt om de börjar vid 6. Men får hoppas på ett sent pass, vill verkligen hinna med att träna imorn..

Nej nu lockar maten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback