Kanelbullar

Ja nu har jag städat lite här hemma och vikt all tvätt sedan tvättningen i onsdags. Skönt att ha de gjort. Man får passa på när man är hemma och pluggar. Har även suttit och läst till inför måndag. Kommer nog bli rätt skoj med problemformuleringsseminarium. Men till de viktiga, håller just nu på att jäsa degen till mina kanelbullar som jag ska göra strax. Mumsigt. Är ju kanelbullensdag imorgon men då jobbar jag ju hela förmiddagen så hinner väll inte baka då. Så får passa på idag, vilket innebär att jag även får äta lite bullar idag. Men upptäckte när jag hade kommit hem från affären att jag bara hade muffinsformar hemma så de blir många och små bullar :)
Tänkte ta med älsklingen ut på en långpromenad i det fina höst vädret sedan. Kanske går bort till Bella med lite nybakade bullar. Blir hon nog gald. Vi får se, men promenad blir det nog iallafall. Hade egentligen tänkt ta ett core pass idag men min träningsvärk sedan i onsdags vill inte släppa så mina ben gör ONT. Bättre att ta de lite lungt då.
Nej nu ska jag ta och börja baka ut mina bullar..


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Låter gott :)

2008-10-03 @ 16:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback