Träning..

Så nu sitter man här igen, lördag förmiddag och faktiskt tro de eller ej men jag är rätt så pigg. Så pass pigg att jag tänkte ta mig iväg till gymmet om sisådär 10 minuter och gå på lördags passet med BodyPump. Ska bli skönt, har ju bara hunnit med ett pass denna veckan. Känns lite tamt, har ju faktiskt bestämt att jag minst ska träna två pass i veckan. Men men har man mycket att göra så får man ju ha lite överseende. Man kan ju inte sätta skolan sist, även fast det ibland känns som om de skulle vara härligt.
Annars är de fin fint väder ute idag, vi har fått sånt där "underbart" varannandags väder. Igår regnade de massor och idag är de sol. Antar att de regnar imorgon också, så får väl passa på att ta en långpromenad sedan i eftermiddag också.
Får se om de blir fest eller om de kanske blir tjejkväll ikväll. Inte riktigt bestämt ännu, ska ringa tjejerna när jag går till gymmet hade jag tänkt.
Annars har de inte hänt så mycket sedan igår, blev en myskväll framför tvn med tacos och lite godis igårkväll. Mumsigt. Och nu är älsklingen iväg och skriver sin andra tenta för denna veckan. Kommer säkert gå superbra. Han är ju jätte duktig så förväntar mig inget annat :)

Nej nu ska jag ta och knalla iväg så jag får en bra plats inne i salen. Vill ju inte stå bakom alla så man inte ser något och inte heller precis under en högtalare så jag får ont i öronen, ja där ser ni de är ett helt företag att träna ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Duktig du är som tränar :) Jag var faktiskt iväg och köpte mig ett träningskort igår, så nu blir det hårdträning för mig med.. Gäller ju att man får valuta för pengarna =p Hoppas allt är bra med dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback