Tror jag ska lämna WoW..

Japp nu var de nästan bestämt. Ska lägga ner att spela world of warcraft, som jag spelat ett bra tag som ni säkert känner till ni som har kännt mig ett tag. Har nämligen hittat ett nytt spel som jag håller på att installera just nu på datorn, Warhammer online. Ska vara lite liknande wow men lite bättre, lite nyare. Känns skönt att börja med något nytt. Som är helt nytt där alla är nybörjare. Och jag tror nog att jag har lite fördel av att ha spelat en del innan också. Ska bli skoj att testa iallafall. Annars idag har de varit skola för hela slanten. Har gått igenom olika analyseringsmodeller och opponentskap idag. Ska bli lite läskigt att sitta där och opponera och även att ta emot de sedan. Men som tur är så är de ända tills i januari kvar så behöver inte oroa mig i onödan ännu. När jag kom hem idag hade älsklingen föresten börjat med att laga god fisk. Riktigt, riktigt gott var det. länge sedan vi åt de hemma.

Ont, ont i kroppen idag igen. Börjar tycka att de måste vara farligt att träna Body Pump, varför skulle man annars få så ont i kroppen. Kan ju inte alls bero på att jag är lite otränad eller så. Men ändå, trotts denna farliga smärta så ska jag iväg på gymet imorn eller på lördag igen ;) Känner verkligen att man blir mycket piggare när man har tränat lite.

Ska mysa lite med missen innan spelat är installerat klart. Och så ska jag ta och läsa igenom lite uppsatser och problemformuleringar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svikare ; )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback