Trött..

Blev inget inlägg igår, kom hem sent efter första dagen på uppsatskursen. NU börjar de på riktigt. Och vi kom inte långt igår kan jag ju tyvärr erkänna. Inget klart syfte, eller problemformulering. Efter hela dagen idag så var vi nära på att ge upp, suck. Men så plötsligt, kom vi fram till något. Något litet som kanske kan bli något  bra. Så imorgon ska vi försöka utveckla de lite till. Och göra min favorit, söka och granska artiklar.
Annars, ja har ju inte hunnit med så mycket alls. Suttit och kollat lite på resor till jul. Synd att man när man går i skolan får reda på så sent hur man går över jul. För nu är ju alla resor slut. Vi som såg en liten liten chans att kanske få ta våran bröllopsresa då. Men de verkar inte gå så bra tyvärr.. Och vet ni att de lägger på ca 15 000 kr för att resan är över jul. Är inte de sjukt. Så vi blir nog hemma i Sverige. Men vet inte riktigt vart än. Alltid ett stort problem när både jag och älskling har skillda föräldrar som gärna vill att vi ska fira jul med dem. Det innebär alltså fyra möjliga allternativ, fyra olika familjer som vill att vi ska vara hos dem. Och alltid lite jobbigt att välja "bort" någon. Vill ju kunna dela på oss och vara hos alla. Göra alla nöjda och känna att man har tid för alla. Men men, tyvärr är vi inga supermänniskor varken jag eller älskling. SÅ de blir väl till att betstämma sig snart. Men skjuter på de en liten stund till :P

Blev ingen träning idag, hade tvättstugan och blev inte klar där förens klockan halv 8. Och 8 börjar ju Bettty, som jag inte alls vill missa. Så ska faktiskt vila mig lite, blir ingen träning förens på torsdag. Kanske ska våga oss på att testa box passet. 75 minuter... Hmm vi får väl se hur jag mår efter det med min jätte kassa kondition...

Nu blir det nog sängen, ska ju till skolan imorgon också. Som alla dagar kommer se ut nu i 7 veckor framöver..
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag tycker att ni ska komma till oss och fira jul:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback