Födelsedagskalas..

Idag fyller Bella år, så vi ska ta och vandra bort till dom vid 4 ungefär. Ska ta mig in till stan strax och köpa hennes present. Kommer bli superbra. Har ju allafall kommit på vad vi ska ge till henne, skönt. Funderar starkt på att ta och baka något som vi kan ta med dit bort. Snickerskakor är ju så himlans gott. Hm ska nog ta och göra det. Måste bara iväg och handla allt som man ska ha till dom. Jordnötssmör är ju inget man har hemma i skafferiet så ofta.
Igår hade jag seminarie på skolan, skulle ha läst två vetenskapliga engelska artiklar som vi fick sitta och jämföra och granska under seminariet. Jag gillar ju inte direkt att prata inför folk men de gick över förväntan trotts att våran grupp var väldigt tyst av sig. Slutade ju sent så kom inte hem och hade ätit förens klockan 7 och sedan blev de en slapparkväll framför tvn. Kollade på outsiders där kvinnorna hade hand om en hel del barn kan jag ju säga. Tänk dig att ha 10 stycken under 14 år. Ohh hade inte varit lätt..
Idag gick jag faktiskt upp tidigt trots att jag var schema fri. Vart tvungen för att hinna med att plugga lite statistik nu på morgonen. Jobbigt, gav upp nyss för att börja tänka på att baka ;)

Ska nog ta och gå bort till affären nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback