Fortfarande..

Har fortfarande inte fått ordning här hemma.. Just nu har vi ALLA saker i vardagsrummet. Målaren/tapetseraren håller på att göra iordning i både köket och sovrummet samtidigt. Så jag har som inte riktigt så lätt att skriva.
I helgen har vi iallafall varit iväg ut till svärmor på styrsö och bara tagit de lungt. På fredagen gick vi ner till den lilla krogen som ligger där ute och satt där och kollade på solnedgången. Sedan blev de lite tv och gott att äta på kvällen.
Lördagen började med en båttur för älsklingen och en långpromenad för mig. Sedan fick vi en god lunch och lite vila på det ;) När vi lite senare skulle gå iväg och hitta pizzerian på donsö gick vi vilse och fick ägna oss åt lite bergsklättring. Blev ingen pizza utan vi köpte oss en hamburgare istället :)
Söndagen så var jag uppbokad på jobb. Så blev bara att ta båten in till stan och ge mig av till jobbet. Skönt att tjäna lite extra pengar. Behövs alltid, trotts att man inte tjänar så himlans mycket innom vården. Fick precis en tid till inbokad, ska jobba dag nästa söndag också. Bra när man har tid och att de är då de behöver hjälp.

Återkommer med mer skrivande, förhoppningsvis får vi fixat lite här tills på onsdag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback