Fullt upp..

Ida har jag haft ett helt späckat schema. Gick upp tidigt i morse och gosade med Yrla en halvtimme innan frukost. Sedan satte jag mig och började plugga lite statistik. Höll väll på tills en sådär 12 tror jag sedan gick jag en lång promenad bort till hornbach och köpte mig en ny skurmopp. Våran gamla var helt trasig och äcklig. Så de blev en ny mopp. När jag kom hem åt jag lite lunch och sedan pluggade jag ett par timmar till. När jag började bli less så tog jag tag i storstädandet som skulle fixas idag. Började med att torka alla ytor och sedan dammsuga. Läste runt länge och noga om hur man gör när man torkar parkett, hade för mig att man inte skulle göra riktigt som vanligt. Och så var de ju, man ska bara använda LITE rengöringsmedel om man inte har sån där parkett rengöring då såklart. Och sedan ska man BARA använda lite vatten. Och jag gjorde som de stod och allt blev jätte bra, torkade alla rummen sedan också såklart. Sedan städade jag toan och spisen. Så nu har vi ett rent hem :) Pluggade lite till efter de men känner att jag nog förstår de där nu. Hoppas att de har gått in riktigt nu, har jag aldrig haft en omtenta så skulle de kännas jobbigt att få de på en tenta som innehåller mest matte, som jag tidigare varit jätte duktig på. Men men de har ju vart rätt mycket andra omständigheter också runt om så skulle de skita sig så gör de väl de, inte mer med de. Vid kvart i 7 gick jag iväg till gymet för ett härligt Bodypump pass. Ojoj va jobbigt de var idag, inte alls som förra gången,. Tror att instruktörerna lärt sig de nya passet nu.
Så nu sitter jag här med en kopp te och morgonrock. Härligt att vara nyduschad och insmord. Ska strax ta och lägga mig så jag orkar upp till tentan imorn. Klockan står på 06.15..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback