Garderobsstädning och cirkelträning.

Igår hade jag en jobbig dag på skolan med en massa statistik hela långa dagen. Var så trött när jag åkte hem så allt bara snurrade. Men jag somnade inte på bussen ändå, pågrund av att en kvinna som satt brevid snarkade så. Och man kan ju inte direkt bara putta på henne och säga till heller. Så jag satt och lyssnade på musik hela vägen hem.
Hemma håller vi ju på att göra om som ni alla vet, allt är inte klart än. Tar sin lilla tid. Så igår rensade jag ut våran "snurr garderob" och slängde en hel del underkläder som jag hade där i. Närmare bestämt 72 par trosor :P Jaa jag har varit beroende av att handla trosor. Sedan lyckades jag och älsklingen med gemensamma krafter bära ut garderoben till förådet och sätta ihop våran fotölj där den skulle vara. Super snyggt. Ska lägga in nån bild på hur de blev sedan när de är klart.
Idag har jag varit i Borås och träffat Angelica. Alltid lika trevligt. Åkte hem vid 3 och sedan har vi hunnit iväg och handla sänglampor och lite skruvar som behövdes till skrivbordet. Innan de sedan blev dags för träningen. Vi bokade in oss på cirkelträning som vi inte har testat på de nya gymet. Tänkte väl oss att de skulle vara liknande de på förra gymet men inte då, där misstog vi oss. Mycket, mycket jobbigare. Body Pump är LÄTT i jämförelse. Men mycket tränat blev det och svettig blev jag. Sedan har vi bara hunnit hem och tagit oss en dusch och tittat på Filip och Fredriks nya program. Roligt ;)

Natti natti

Kommentarer
Postat av: magdalena

72 par trosor : O Gosh!!

2008-09-10 @ 19:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback