Letar runt..

Sitter och kollar på idol och letar runt efter ett bra tackkort att skicka ut efter bröllopet. usch vi har inte fixat de än. Borde vi ha skickat ut för länge sedan. Men man säger väl, bättre sent än aldrig.
Har inte gjort så mycket alls idag. Var iväg en sväng och handlade massor med frukt förut och sedan har jag mest suttit med plugget och myst med lilla Yrla. Vi var ute på en promenad förut, jag och Yrla. Pratade lite med grannen här brevid, hur trevlig som helst var han. Pratade lite om Yrla och om lägenheterna. Tydligen hade han flyttat in förra månaden och hans lägenhet var lika ful och ostädad som våran.. Så han frågade lite hur vi hade fått de och sådär. Trevligt trevligt, har ju inte pratat så mycket med grannarna mer än lite hej och sådär.
Ska ta och kolla klart på idol nu och sedan ska jag fika lite och plugga lite till innan jag ska lägga mig...

Kommentarer
Postat av: magdalena

tips...skicka tackkort kombinerat med julkort. funkar bra även om det blir sent : )

2008-09-24 @ 21:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback