Mmmm

Så har ännu en helg bara sprungit förbi. Älsklingen har ju varit uppe i norrland på begravning och jag har skrivit tenta. Tror jag borde  ha klarat den, men man vet jju inte när man ska räkna en massa. Ett litet pyttefel kan ju göra att man får fel och 0 poäng på massor. Helgen har varit lugn. Hade en kompis här och bara kollat film och snackat och sådär. Myspys...
VAr på stan en sväng idag och hjälpte mamma att välja ut en ny kappa. Super snygg svart höst/vinter kappa blev det. Själv hittade jag dock inget. Orkade inte med att leta heller. Göteborg är inte den roligaste staden att gå och shoppa i en löne helg kan jag ju säga. Hade man inte torgskräck innan man kom in i nordstan så fick man de närstan. Nästintill lika inna som att gå på Gekås i Ullared innan jul..
Ingen inspiration till att skriva nått mer här idag. Återkommer förhoppningsvis med mer skrivglädje imorgon,eller tisdag. Älsklingen kommer ju hem imorgon :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas tenteriet gick fiiint

2008-09-28 @ 21:05:06
Postat av: magdalena

missade visst namnet :)

2008-09-28 @ 21:05:47
Postat av: Lisa

ha en bra dag:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback