Möbler..

Har inte riktigt haft någon tid över att skriva någonting här i helgen.
Hade en riktigt trevlig kväll i fredags. Massa mys och sådant.
Lördagen spenderades först och främst här hemma och städande mm. Sedan ut på backa plan och därefter åkte vi med Bella till IKEA. Som vanligt hur mycket folk som helst där. Handlade två stycken snyggga sängbord i ek.
Sedan hade vi en helkväll här hemma med massa mys och filmtittande. Tittade på halva KIng Kong, sedan vart jag tvungen att gå och lägga mig. Skulle ju upp 05.30 imorse och göra mig iordning till jobbet. Kom tidigt till jobbet och upptäckte att jag glömt mina skor hemma. Suck, så jag fick jobba hela dagen i mina lilablommiga convers skor ;) Men de funkade, många av patienterna som tyckte att de var snygga,
När jag kom hem hade älsklingen varit på IKEA och handlat resten av sakerna. Ett skrivbord, en byrå, ett litet bord och en fotölj. Så snyggt. Har  ioförsig inte satt upp allting men de lilla bordet och byrån. De andra får vänta tills imorn. Hade så mycket att fixa i förådet innan vi kunde in med de gamla grejerna där.
Och nu är de snart dags för att göra sig iordning för natten. Upp tidigt imorn och ha statistik hela långa dagen. Ända fram till halv fem. Sedan blir de förhoppningsvis ett cirkelpass på kvällen..
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback