Sitter på skolan.

Börjar inte förens kl 13 idag. Snällt av dom att sätta sista föreläsningen på fredag eftermiddag. Men men jag kan ju inte klaga för mycket, har ju varit hemma i två hela dagar. Skulle ju ioförsig pluggat dessa dagar men har ju som sagt kommit mycket mellan det. Åkte iallafall in till skolan tidigare idag för att kanske hinna med att kolla lite på statistiken innan vi börjar. Har ännu inte hunnit med det, då jag har skrivit ut massa grejer som vi ska ha med oss på föreläsningen. Tänkte alldeles strax sätta mig och räkna lite.
Annars ikväll ska vi dricka lite champange, äta gott och bara mysa ner oss och ta hand om varandra. De behövs de också ibland. Imorgon ska jag förhoppningsvis träffa min älskade lilla lillasyster och gå en sväng på stan och ta en god fika någonstans i vasastaden, eller kanske en JÄTTE kanelbulle på cafet i haga ? Har inte pratat med henne om det än men jag tänkte göra det ikväll när jag kommer hem från skolan.
Fick hem lite bilder från bröllopet och mina två möhippor igår också som jag hade beställt. Super bra kvalite faktiskt. Skoj :) Nu är de bara tackkorten som inte har kommit iväg än, de är inte ens beställda *skäms* och så har vi ännu inte valt ut kort till vårat album från fotografen. MÅSTE göra det i helgen. Fasen de är ju redan 5 veckor sedan vi gifte oss. Har varit fru i hela FEM veckor :)

Nu ska jag ta och ta tag i statistiken. Kommer ju missa lite nästa vecka när jag ska upp på begravningen. Lika bra att köra på och försöka få något gjort innan dess. Som sagt, mitt mattehuvud ligger väldigt latent just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback