Statistik.

Så idag har statistikkursen börjat. Suck, kändes jäkligt jobbigt med föreläsningar ända fram tills halv 5 och bara få massa information inmatad i huvudet. Men men jag får väl sitta och plugga på de imorn när jag är ledig,
Var iväg och handlade en ny taklampa till köket idag :) Så snygg. gillar verkligen bolagret, så bra affär.
Och jag kan säga såhär, ont,ont,ont och ännu mera ont har jag i kroppen idag. Gör ont att sitta och att stå och att gå. Men de är ju ioförsig bra att de känns, för då har de tagit.

Ska kolla lite grann på idol nu, och fixa lite kvällsfika.

Kommentarer
Postat av: magdalena

hmmm är det verkligen bra med träningsvärk sjuksköterskan? Sett ur medicinsksynvinkel alltså?



(Och är det inte så att man har stretchat för dåligt om man får träningsvärk eg?)



Ha en fin helg: )

2008-09-05 @ 12:09:30
Postat av: magdalena

Glömde skriva att jag har oxå lite träningsvärk efter 1a passet Afropowerdance : )

2008-09-05 @ 14:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback