Yrla.

Idag kom min lilla älsklings kissen hem.. Hon har ju varit hemma hos svärmor en vecka och jag kan ju säga att man verkligen har saknat henne. Hennes gosande och busande, men nu är hon hemma så de är riktigt skönt..
Vi har även fått en tid på att de ska komma och byta golvet i sovrummet på fredag, ska bli så himla skönt. Trasigt och läskigt är de ju just nu.
Idag har de varit skola hela dagen, suck inte de roligaste föreläsningarna men man måste ju lära sig detta också och förhoppningsvis har man någon nytta av det i framtiden. Han bara komma hem så stack vi iväg till gymet för mitt första body pump pass på ett bra tag. Har ju varit väldigt lat med träningen i sommar men nu blir de fullt ös igen. Underbart härligt och riktigt ont i kroppen har jag nu. Antar att de kommer bli svårt att ta mig upp ur sängen imorn, med de är de värt.
Börjar statistikkursen imorn, känns lite jobbigt då jag inte hunnit läsa något än. Men de kommer nog gå bra iallafall, jag har ju inte så himlans svårt för matte.
Ska nog sätta mig och läsa lite i boken om de nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback