Inte bättre..

Jav var iallfall hemma en hel dag innan jag bestämde mig för att jag inte blivit något bättre sedan jag varit hos läkaren och haft behandling i nästan 6 hela dagar. Så jag gick iväg till vårdcentralen som har jouröppet i tisdags eftermiddag och efter 3 timmars väntan fick jag träffa en läkare som såg att min öroninflammation INTE var bra. Han undrade ocksåvad den där andra läkaren tänkte med när han inte skrev ut någon "vanlig" antibiotika till mig. Han konstaterade också Bihålsinflammation, som jag misstänkt. Så förutom antibiotika fick jag två andra sorters tabletter. Inte ofta man äter såhär mycket tabletter inte.. Suck.. Men nu när jag fick vila mig lite granna så känner jag mig faktiskt en aning bättre :) hoppas hoppas, för med de fina vårvädret som är här vill jag inte missa i helgen.

Nu ska jag ta och försöka göra mig iordning lite granna här.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hoppas det blir bra FORT nu då!

2009-04-02 @ 14:04:40
Postat av: Magdalena

Hoppas det blir bra FORT nu då!

2009-04-02 @ 14:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback