Nu såå.

Nu börjar de arta sig lite granna här hemma. Kroppen börjar må bättre, näsan har slutat rinna och huvudet känns lite klarare. Bara mitt höger öra som inte riktigt vill vara med i matchen än. Hör fortfarande dåligt på de, känns som att man är under vatten ungefär. Men men de börjar ju bli bättre iallfall och de är himlans skönt.
I helgen har de inte hänt mycket alls, tog de väldigt lungt hela helgen. Blev lite dataspelande och sådant både på fredagen och lördagen. Sitter man ändå hemma så varför inte :) Var på backaplan en sväng på lördagen också och hittade två fina toppar och en bh. Härligt med lite vårfärger.
Nu ska jag strax sätta igång med lite mat här hemma, får se vad jag lyckas åstakomma idag. Sedan ska jag sätta mig och kolla igenom allt till seminariet imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback