Ny praktik.

Nu har jag börjat min nya praktik, eller jag har ju varit där en veckan nu ;) Går helt okey. Vet inte om hemsjukvård är något för mig men jag har iallfall fått göra lite roliga saker och fått se sånt som jag inte sett förut.

I fredags blev det en riktigt tidig kväll, super trött efter en hel vecka med att gå upp 05.30. När jag kom hem satte vi igång att städa våran balkong, så nu är den ren och fin. Sedan kollade vi på så ska det låta och sedan spelade vi en stund och därefter stupade jag i säng.

Lördagen blev betydligt med aktiv. Började med en relativt tidig uppgång och en super god frukost som älsklingen hade fixat. Sedan tog vi oss en långpromenad bort till Bella där vi direkt började med jobbet att packa in i stora flytt bilen. Efter mycket packande och mååånga lådor senare körde vi iväg till lagret där hon ska ha sina grejer tills hon har hittat den perfekta lägenheten. En massa inpackande och sådär men när de väl var klart kändes de super. Bella skjutsade hem oss och där väntade mamma, barnen och Veronica och vi fixade en del fika och ett födelsedagskalas för mamma :) Massa fina presenter fick hon och vi fick massa goda bullar :) Mums..
Sedan var ju meningen att vi skulle gå ut på kvällen. Meeen mitt huvud ville inte riktigt vara med efter den långa dagen så de blev inget av med krogen för oss, tyvärr. Men mysigt hade vi ändå.

Idag sov vi riktigt länge, skönt. När vi äntligen hade pallat oss upp satte vi oss faktiskt och pluggade (!). Japp äntligen lyckades vi få tummen ur och plugga lite. Skönt att få de gjort. Dock inte riktigt klar än men de är inte mycket kvar iallfall. Sedan har vi varit iväg på både blomsterlandet och biltema och fixat lite grejer. För en liten stund sedan kom vi också på att vi hade köpt grejer för rengörning av våran skinnsoffa för ett tag sedan så de var bara att hugga i och börja städa den. Både städning och smörjning av skinnet fick de bli. Så fin den blev, ser nästan ny ut igen.

Nu ska vi springa ner i tvätten och sedan ska vi äta lite gott.. >Ha de fint allihopa..


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Låter otäckt redigt det där ; )

Vi ses på lördag!

2009-04-26 @ 18:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback