Helgen...

Så var de helt plötsligt ett par dagar sedan jag skrev sist igen. Tiden bara springer förbi, jag hinner inte med.
Men men i helgen har jag haft massa mys för mig. I fredags var jag på stan med en kompis och tog en fika och en långpromenad runt på stan. Letade efter ett par skor till praktiken/jobbet men inte då, verkade inte finnas ett ända par i hela Göteborg. På kvällen gick jag och älskling en långpromenad bort till Bella och kollade på lets dance med henne. Blev en rätt tidig kväll då vi allihopa var trötta och Bella skulle upp tidigt.
Lördagen blev en riktig mysdag med älsklingen, vi skulle kolla på skidorna (som sedan inte blev av, pga dimma) men vi gick iväg till backa plan och kollade på en matta och lite andra saker. Mattan har vi för övrigt beställt, så den kommer förhoppningsvis imorgon. Så fin, och kommer passa super bra här hemma. Kvällen på lördagen var party kväll för älsklinge, jag orkade inte följa med utan Bella kom hit och hade myskväll med mig framför tvn och massa godis. Vi åkte även in till stan en sväng och hade tänkt oss en fika men alla fik där vi ville sitta var antingen omgjorda till barer (för länge sedan vi var på fik?) eller fulla. Så vi gick mest runt en sväng och kollade på folk innan Bella skjutsade hem mig.
Söndagen, ja vad hände då.Inget särskillt tror jag. Inte vad jag kommer ihåg iallfall.
Igår var jag inne på stan med ett litet hopp om att hitta ett par sandaler. Och vet ni vad, i den första affären jag går in så hittar jag dem, ett par underbart sköna sandaler precis sånna som jag ville ha. Så då var dagens viktiga avklarad. Resten av dagen gick väl åt åt att vara nervös inför idag, har nämligen haft min första praktikdag idag. Gick faktiskt riktigt bra, förvirrad och helt full i skallen men jag gjorde allt jag skulle och ingen av mina patienter mådde dåligt av min vård :D Så jobbar nu hela veckan, blir antagligen inget skrivet här. Kommer sova i borås mellan ons-tor och mellan lör-sön.. 

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hoppas du får skoj på praktiken!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback