Ledig helg..

Ja i torsdags jobbade jag dagen och sedan när jag kom hem väntade de en lång och skön ledig helg (ledig idag också). Underbart tänkte jag men han bara komma hem innan jag kände att de inte stod rätt till i halsen. Kvällen gick bra och jag och darling tvättade och stod i här hemma. Fredagmorgon, min första lediga fredag på länge, vaknar jag och känner mig super sjuk. Sedan låg jag sjuk lördag och söndag också. Så vårat alla hjärtans dag mys får vänta tills en annan dag. Tror de blir bio och god mat nu när Stig larsson boken har biopremiär. Både jag och älskling gillar ju verkligen böckerna :)
Idag mår jag lite bättre och har grejat och fixat här hemma hela dage. Var upp tidigt och iväg och handlade, sedan var de städning, damsugning, diskning, tvättning och BAKNING som stod på schemat. Allt de är nu klart och jag har två sorters nybakta bröd här hemma som ska ätas på ikväll och imorgon. Vi äter ju en hel del bröd här hemma, och jag har kommit på att de kanske är bättre att göra de själv. Om inte annat så slipper man iallfall en massa med E ämnen och annat skräp. Och man vet precis hur mycket socker de är i brödet :)
Får besök ikväll, trevligt.. Men vi får väl se hur de går. Tror hon ska sova över här iallfall. Hoppas verkligen det.
Nu ska jag ta och ge mig själv lite belöning för allt bra jag har gjort under förmiddagen och ta och spela lite wow.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

skönt att praktiken snart är slut förstår jag. lite vettiga tider igen . (?)

Ha en bra fortsatt helg!

2009-02-21 @ 19:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback