Sista dagarna

Ja nu var de dags att bege sig mot bussen till Borås igen. IKväll och imorgon jobbar jag, sedan är de slut på borås sjukhus. Skönt att vara klar, men de har varit en super rolig och givande praktik också. Känns som man har vuxit en hel del i sin nya roll som sjuksköterska. Eller snart, snart är jag sjuksköterska :) Inte mycket alls kvar nu till examen. Har två kurser kvar, inga sånna där jätte jobbiga kurser. Ska bli super skoj att få komma ut på vårdcentral och praktisera lite. Har ju funderingar på att läsa till distriktsköterska sedan.. Men de blir ju senare, mycket annat man ska hinna med i livet först. Nej nu måste jag ta och göra mig iordning och springa till bussen...

Ha en fin kväll..

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Nu måste du levla dkn snabbt. Raid på g ; )

2009-02-26 @ 13:10:10
Postat av: Magdalena

JAg addade dig i min länklista, hoppas det är ok? Kram

2009-02-26 @ 17:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback