Riktig torka..

Ja nu var de verkligen riktig bloggtorka här hos mig. Undra om jag har några läsare kvar överhuvudtaget??

Har väl hänt en del sedan sist, hade en riktigt härlig helg förra veckan, först myskväll på fredagen med älskling, sedan 1 års kalas hos Thea och därefter kom vännerna med lilltjejen upp från ullared på lördagkväll och de blev universeum med dem på söndagen. Söndagkväll kom Johanna hit och drack lite te och pratade en massor. Hon har ju inte ens sett lägenheten än så det var allt på tiden. En fullspäckad helg helt enkelt.
I tisdags var jag ledig från skolan och då kom äntligen Marie och hälsade på mig. Supertrevlig och mysig dag på stan med massa skratt och en hel del snackande :)
Onsdagen spenderades på sjukhuset i borås med introduktion för våran praktik som börjar nästa vecka. Börjar faktiskt bli lite nervös inför den, vi ska ju sköta avdelningen i princip själva. Men de är ju en bra övning inför verkligjheten då vi kommer sköta ALLT själva. Så ska ändå bli skoj.

Och idag, ja har varit i skolan och kom hem lite tidigare än älsklingen så lyckades faktiskt göra klart hela middagen innan han kom hem från vollybollen. OCh ni som känner mig vet att jag INTE är duktig på att laga mat och att de är älsklingen som brukar sköta de bäst. Men med lite tips från mamma så lyckades jag göra en riktigt brak middag :D
Imorgon har jag min sista lediga dag innan praktiken och ska träffa Bella en sväng på förmiddagen, sedan vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Ska iallfall in på nån speciallist skoaffär och köpa mig ett par riktigt bra skor till praktiken/jobbet..

Nu ska jag ner till tvätten..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är kvar! =)

2009-01-30 @ 13:17:57
Postat av: Magdalena

Det var på tiden!!! : )

2009-01-30 @ 16:33:33
Postat av: Magdalena

Försök nr 2 (varför strular det att lämna kommentarer just här??)



Det var på tiden att du rapporterade av; )

2009-01-30 @ 16:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback