Underbar dag..

Igår lös solen helt underbart skönt här över göteborg. Jag bestämde mig för att gå en låååång promenad och de blev en promenad in till stan. Där träffade jag sedan syster och gick runt en stund med henne innan vi gick och fikade massa gott. Blev en lugn kväll sedan med lite tv tittning och data läsning. Sattt och pratade en lång stund på telefon med en kompis som jag varken har träffat eller pratat med på väldigt länge, alltid skoj.

NU är jag påväg ut igen, ska ta mig en liten promenad i vår härliga -5 grader stad och handla lite ingridienser för att kunna baka lite gottit. Har inte riktigt bestämt vad jag ska baka än men de blir nog bra, antar att de blir lite snickerskakor, lite bullar/muffins och nån annan god kaka :) Mums... Ska träffa en vän på backa plan och och gå runt en stund.. Trevligt trevligt. Synd bara att Johanna inte kunde komma ikväll, hade varit riktigt mysigt med en tjejkväll.

Men men imorgon kommer älsklingen hem iallafall, ska bli super underbart. Som jag saknat honom. Då blir de mys och god mat och allt annat som hör till. Har faktiskt en champange flaska i kylen som väntar. Måste ju fira mig lite granna också ;)

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Låter trevlig!

Hopaps du får en fin helg.

2009-01-16 @ 13:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback