Hemma igen..

Mm nu var man hemma igen då, efter en, jaa va säger man, inte så värst lyckad resa.. Allt gick fin fint på resan upp, min förkylning höll på att släppa, tåget var till och med tidigt och jag kunde iallfall sova lite granna. Vilade upp mig hemma hos mormor undertisdagen och gjorde inte så mycket alls. Onsdag kväll spenderades med Sandra, mys pys.. MEN när jag kom hem därifrån vid 22 började jag känna nått konstigt lock för örat. Jaja de va väl inte så farligt. Jag och mormor satt och pratade en stund och jag tog mig ett par alvedon för säkerhetskull. Sedan, jaa sedan låg jag vaken precis hela natten och hade så sjukt ont i öronen. Vid halv 5 gick den högra trumhinnan sönder, ohh va skönt de var för en stund. Även fast de började värka igen efter ett tag. I vilket fall som helst så vart jag ju såklart tvungen att åka upp på sjukan på morgonen och där konstaterades att jag hade en kraftig öroninflammation på bägge öronen. Jippie... Och jag blev ordinerad antibiotika droppar och smärtstillande + vila och inte ens långa promenader skulle jag ge mig ut på. Såå därmed försvann den härliga skoterturen med grillning och varm choklad. Våran skojiga partykväll uteblev också och de ända jag gjorde där uppe nu var att umgås med mormor och sandra när jag orkade. Annars sov jag eller slööade..
Och inte blev de bättre för att jag kom hem inte, fortfarande ont i öronen och har världens sjukdomskänsla i hela kroppen. Imorgon börjar nya kursen, ska försöka ta mig dit och sitta med iallfall. Får väl se hur mycket jag hör, har ju något konstigt lock för öronen...

Jaa annars, inte hänt så mycket. Var ju superroligt att träffa sandra och så synd att jag blev sjuk. Men de kommer ju fler gånger såklart.

Ne nu ska jag ta ovh lägga mig strax, så jag orkar upp.. Natti natti

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var super roligt att du var och hälsade på också! Sjukling =P hihi

2009-03-31 @ 15:55:01
Postat av: Magdalena

Hoppas du kryar på dig snabbt nu!

Kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback