Riktigt länge sedan..

Ja nu var de verkligen länge sedan jag skrev något här i bloggen. Har faktiskt inte ens haft en tanke på att göra det heller. Har haft två veckors praktik hitills på iva och jag trivs jätte bra. Super trevlig personal och man får verkligen se mycket som man inte får se på en "vanlig" vårdavdelning. Har denna vecka kvar där och sedan är de skola igen. På fredag är de dags för ett seminarie i kursen smärta och jag håller på för fullt och försöker komma på hur jag ska skriva uppgiften. En rätt så liten uppgift som ska handla om ett smärtfall på praktiken, max 6 sidor. Måndag är de tenta i ledarskapskursen och efter den hade jag faktiskt planer på att försöka ta mig uppåt landet och hälsa på min kära mormor som fyller år och även umgås lite med mina gamla vänner. Såå får se, har inte beställt biljetterna än men det ska göras imorgon, så jag hoppas att de finns kvar.

Annars, jaa har inte hänt så mycket mer än att jag har varit på praktiken nästan hela tiden. Eftersom jag pendlar så är de ju så att när jag ska vara där så går HELA dagen till de. Blir inte mycket annat gjort tyvärr.
Nu ska jag ta och hoppa in i en dusch och sedan åka till stan en snabbis och möta bror som har med en sak som jag ska ha. Sedan blir de hemmåt igen direkt, har feber och ont i halsen så ska bädda ner mig igen..

Ha en underbar dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback