Helgen..

Så var de helt plötsligt söndag, IGEN. Helgerna går så grymt fort nu för tiden, tror jag börjar bli lite gamal ;)
I fredags när jag kom hem från praktiken var jag super trött (som vanligt) och tog mig till godis affären och sedan hem till en lagad taco middag, mumsigt.. Blev lite "Så ska det låta" på tvn och sedan lite spelande med hela gooa gänget vid datorn. Lördagen blev tidig uppgång, skulle ju packas och komma iväg i någorlunda bra tid. Tog bussen bort till Robin vid halv 11 och sedan var klockan helt plötsligt 20 över 12 innan vi kom ifrån Göteborg. 2,5 timme senare, efter några handlings/tank stopp var vi framme i småland och vi kom väl ungefär samtidigt som våra guildisar ;) Fick lite lunch och satt ute i solen och myste en hel del. Grabbarna började rätt snabbt med ölen. Lite senare på kvällen gick vi upp på värdshuset de hade där och drack hemmabryggd öl, eller rättare sagt alla utan jag drack hemmabryggd öl. Själv dricker jag ju bara "kärringdricka". Blev grillning, kubb, spel, alkohol och en massa roligt pratande innan vi gick och la oss i vårat lilla rosa rum.
Idag gick vi upp vid 10, hade vart vaken ett bra tag men inte alls orkat gå upp. Alla vaknade faktiskt inte så långt efter det och Maddi och johan serverade oss lite god frukost. Blev en JÄTTE pizza att dela på (vi som kunde äta dagen efter ;)) och sedan vid halv 5 bar de av hemmåt igen.

Har haft en jätte rolig helg, verkligen. Synd bara att den tog slut så fort. Men detta måste göras om. Trist att vi inte har något hus bara, då hade alla kunnat komma hit och hälsa på också. Känns lite tungt/trångt att ha alla 8 sovande här hemma i våran lilla 2a. Men jaa finns de hjärterum så finns de sjärterum sa någon..

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Ja det var en riktigt lyckad helg : )

Vi kommer gärna till er, vi får säkert rum. Bara jag slipper sova bredvid Zinken : P

HA en bra vecka kRAAAM

Postat av: Sandra

Va roligt ni verka haft det =D Jag har ringt eller det har jag inte men jag har varit påväg för jag ska berätta massa skojigt! =) hihi..



Ha det bra! Kramen

2009-05-06 @ 10:46:36
URL: http://sandraholmkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback