Som vanligt..

Japp allt är som vanligt, jag HINNER/ORKAR inte med att uppdatera bloggen. Och inte bara de, jag glömmer bort de också :)
Riktigt dålig stil, jag vet.. Men vad ska man göra när man har huvudet fullt med andra saker.
Såå vad har hänt sedan sist, vet inte ens när jag yppdaterade sist. Tror att de var innan förra helgen va?
Jaja förra helgen var skojig, hade middag hemma hos vänner och umgicks en massa.. Fotbollen kollade vi självklart på men de va ju lite av en besvikelse som vi alla vet. Veckan som kom hände de inte mycket, jobbade som vanligt. Och när jag jobbar är jag ju helt off som jag har förklarat från måndag till torsdag mitt på dagen. För jag hinner inte mycket mer än att jobba, hem och sova, vakna, äta och sedan jobba igen. Men men som tur är är de inte en natt till iallfall. Ja just de, har fått förlängt 1 månad till på jobbet, ja ni hörde rätt EN MÅNAD. Chefen tyckte själv att de var riktigt pinsamt att de bara får förlänga så. Alltså de handlar inte bara om mig utan om de flesta vikarier på sahlgrenska.

Denna helgen då, ja i fredags så mötte jag först upp Robin för en liten shopping tur. Han ska nämligen ta flyget över till England imorgon och ville väldigt gärna ha lite smakråd och så om nya kläder inför resan. Vi gick väl runt på stan ett par timmar innan de var dags för honom att åka hemmåt. Med sig hade han en jätte snygg grå stickad tröja från mq, några par kalsonger från hm och även några pike tröjor från kaphal. Riktiga fina saker och jag hoppas verkligen att han tycker det också. Men de borde han väl, de va ju han som handlade och betalade så :P Efter att jag lämnat av Robin så gick jag mot Nordstan där JOhanna väntade på mig. Vi tog oss till ett mysigt fik i stan och satt FLERA timmar och bara pratade och tog igen de senaste. Riktigt välbehövligt..
Lördagen, ja vad gjorde jag då, jo just de var inne i stan och kollade efter maskeradkostymer. Är nämligen bjudna på en halloween fest där man ska vara utklädd. Och jag vet inte alls vad jag vill ha på mig. Något som inte är allt för fullt men inte heller någon av de där kortkorta klänningarna man ser som ska föreställa djävulsdräkter. Så var iallfall inne och tittade medn hittade inget som jag verkligen ville ha. Är rätt så dyrt också har ja märkt.
Söndagen, igår alltså var en mysdag för mig och älsklingen. Oftast så på söndagar här hemma. Rätt skönt faktiskt. Träffas ju inte så mycket på veckorna längre när jag jobbar natten. Iallfall så begav vi oss ut på en långpromenad där på eftermiddagen och hamnade till slut på IKEA. Handlade lite doft ljus och annat smått och gott innan vi tog oss en välförtjänt fika i deras restaurang.

Idag har Robin varit här en sväng och lånat våran skrivare. Han var ju tvungn att skriva ut sina biljetter för resan imogon. Tror nog att han är lite nervös trotts allt. Men de hade jag också varit. Han ska ju ändå vara borta 9 dagar. Men han kommer nog få de super trevligt om jag känner honom rätt.
Jaja nu är de dags för lite mat här hemma, så jag hinner äta innan jag ska gå iväg till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback