Första natten.

Sådär nu var helgen över och man är tillbaka i verkligheten igen. I lördags tog jag de tidiga tåget hem till älskade vännen Marie i Mariestad. Vi började med att gå en sväng på stan och shoppade lite granna och tog en titt på systemet också. Sedan var de massa mys hemma hos henne med go middag och allt. Vid halv 12 gick vi iväg ut på krogen och hade en riktigt trevlig kväll, trotts att de var lite folk. KOm hem sent och ner i sänge, vaknar en sådär 2-3 timmar senare jätte dålig. Superförkyld och feber, skoj. Så de va inte mycket mer att göra än att gå in och väcka marie och ta 8 tåget hem igen. Så blev en tidig morgon för mig. Men tack för lördagen vännen, alltid skoj att umgås.
Söndagen spenderade jag i soffan, låg och tittade på tv och slumrade hela dagen. Skönt när man känner sig dålig. Gjorde faktiskt samma sak igår, skulle ju klara av att jobba på kvällen så de va bäst att bara ta de lungt. Blev faktiskt mycket bättre och vid 20 så drog jag mig nervöst bort till jobbet för min första natt.
Gick hur bra som helst och mina nya arbetskamrater var supertrevliga. Känns jätte bra. Är lite trött nu, men de tar väl ett tag innan man kommer in i de här med att sova på dagen istället för på natten ;)
Så nu ska jag ju iväg igen då om ett par timmar till jobbet, får se om jag kommer ihåg något av de vi gjorde inatt.

Ha en fin kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback