Hunnit med ett par nätter.

Ja nu är jag tillbaka igen, har vart tvungen och ta de lungt och smälta allt nytt här under denna veckan. Men nu är de söndag igen och imorgon börjar de om igen. Jobbade 3 nätter förra veckan, lärde mig en hel del. Roligt, men är suuuuper nervös för de här med blodgaser. Vet inte alls varför, tar ju vanliga prover och sätter nålar. Men men, annars har de iallfall gått superbra. 3 nätter denna veckan också, med start imorgon då som sagt.

Helgen har varit riktigt lung, har inte blivit riktigt frisk än så har mest varit inne och tagit de lungt. Haft lite vänner över på besök mm. Älsklingen har också blivit sjuk, tyvärr så inte mycket gjort denna helgen inte. Men fick en tavla av älskling i torsdags som vi har lyckats sätta upp, underbart fin.
Appropå torsdagen, då var vi med lilla kissen till vetrinären och hon fick sig en liten spruta med kortison mot hennes kliande på tassarna. Så nu kliar hon inte alls lika mycket och verkar må mycket bättre. Hon var kanske allergisk mot antibiotikan, kanske.

Nu ska vi ta och gå en liten promenad här, är ju finväder ute..

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hoppas inte jag smittade sjuklingen via skype... : )

Nu mår iaf jag bättre, och Vera ska nog klara av heldag på dagis i morgon.

Kram

2009-09-13 @ 17:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback