Inte hunnit med bloggen.

Nu har jag inte skrivit på ett par dagar igen, har inte riktigt haft tid med de. Så mycket annat jag vill göra när jag är ledig. För ledig har jag ju varit, långledig till och med. Har vart skönt och jag hade min första natt inatt. Ända tråkiga är ju att jag har 2 nätter kvar nu när jag i vanliga fall brukar ha 1. Men men fick ju mer ledigt förra veckan så :)
Fick mig ett litet ryck i söndags och begav mig ut i skogarna bort till min kära kusin och hans sambo. Stannade där tills måndag och hälsade på både kusin 2 och moster. Hade en riktigt trevlig kväll, alltid skoj att träffas igen. VAr som ett par år sedan jag var där nu.

Vet ni vad, imorse när jag gick från jobbet var de 0 gradit ute. Folk stod och skrapade bilarna och mössor och vantar var på. De märks verkligen att de är höst. Nu hoppas jag bara på att de fortsätter såhär och att de inte är tänkt att de ska regna massa månader på raken nu.

Nu ska jag ta och hoppa in i en dusch innan älsklingen kommer hem och vi ska göra lite mat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback